לאישתי יש דרכון בריטי בתוקף אך עם השם משפחה הקודם. האם יש חובה לעדכן את השם משפחה? והאם כשממלאים את הבקשה לכניסה לארה"ב לתיירות צריך לרשום את השם שבדרכון או את זה שבתעודת זהות?
שלום דניאל,
הבריטים כיום מאוד קשוחים והם דורשים שבשני הדרכונים יהיה רשום את אותו השם. יש להראות לרשויות בריטניה תעודת נישואים ו-3 חשבונות שמראים את השם החדש.
מבחינת רשויות ארה"ב (USESSA) ילכו לפי השם המצויין בדרכון.
בברכה,
דליה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, בכדי לקבל דרכון בריטי מתוקף לידה בבריטניה, יש להראות כי ההורים היו תושבי קבע לפני הלידה. לפי המתואר, במשך השהייה בבריטניה הייתם תחת אשרה זמנית. מסיבה זו, כיום אין לילדים זכות לקבלת דרכון ב...
המשך תשובה