שלום, לאבי יש דרכון בריטי בו השתמש כאשר עלה לארץ מעדן (עיר נמל בתימן). הדרכון הונפק ב-1962 ופג תוקף ב-1967. ברצוני לבדוק רלוונטיות לחידוש הדרכון והנפקת דרכון לנו הילדים. תודה
לעניין חידוש, זה יהיה נחשב כבקשה חדשה.
לעניין הילדים, יש לבדוק
המספר שלי מצוין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלעד שלום, בכדי לענות על שאלתך יש צורך לדעת כיצד קיבלת את אזרחותך. אם אתה יליד בריטניה - ילדיך זכאים, וזאת כל עוד אתה עומד בקריטריונים. אם קיבלת את האזרחות מהוריך - ניתן להעביר את האזרחות לילדיך,...
המשך תשובה