אם אשתי, היא אזרחית בריטי מלידתה ( בת 73) כתוצאה מכך שאביה היה בעל אזרחות בריטית. מה צריך לעשות על מנת שאני והילדים שלנו יהיו בעי אזרחות בריטית ? תודה
שלום אני מבינה שאשתך נולדה בארץ לאב בריטי שנולד בבריטניה? האם היה תקופה שאשתך גרה בבריטניה לפני לידת הילדים שלכם?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אדם שלום, לפי החוק, אתה זכאי לקצבת ילדים רק במדינה בה אתה חי. בנוסף,בקשת קצבת ילדים כפולה הן מישראל והן מבריטניה מהווה עבירה על החוק. בברכה, עו"ד דליה סקלאר...
המשך תשובה