יש לי סכסוך עסקי מול חברה הרשומה באנגליה, כאשר בחוזה בינינו קיימת תניית שיפוט הקובעת כי הדין שיחול הוא הדין האנגלי וסמכות השיפוט הבלעדית היא לבתי המשפט באנגליה. למרות זאת, הגשתי תביעה בישראל וקיבלתי פסק דין לטובתי במעמד צד אחד לאחר שהחברה האנגלית לא הגישה כתב הגנה. רציתי לבררמהם הסיכויים לאכיפת פסק הדין הישראלי באנגליה במידה ואצטרך לנהל את התביעה מחדש בלונדון, האם ניתן להשתמש בממצאים העובדתיים שנקבעו בבית המשפט בישראל?
שלום, אין אנו מתעסקים בזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אבי, ע"מ שנוכל לתת לך תשובה יש לדעת כיצד אביך קיבל את אזרחותו, כמה זמן שהה באנגליה וכן פרטים נוספים בקשר אליך. אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ע"מ שנבדוק את החוק יחד עם המסמכים שברשותך. בברכה, דל...
המשך תשובה