שלום. אני בעל דרכון ואזרחות בריטית שקיבלתי בעקבות זה שאימי נולדה שם. מבקש לבדוק איך ניתן כעת להוציא עבור ילדי. תודה
שלום דוד,
קיבלת אזרחות שהועברה אליך מהוריך. לכן אינך יכול להעביר את האזרחות לילדיך אלא אם גרת באנגליה שלוש שנים לפני שנולדו הילדים.
בברכה,
דליה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכל שלום, בכדי לעשות זאת, את צריכה להגיש בקשה לויזת בן זוג, וכן להוכיח את הזוגיות. במידה ואתם עתידים להתחתם בטרם המעבר - אנו ממליצים להגיש לאחר הנישאוין...
המשך תשובה