הי דוד, אני גם באותו הסטטוס שלך וממה שביררתי, אין לנו אפשרות להוציא דרכון לילדים מכיוון שאנחנו נולדנו בישראל ונחשבים אזרחים מדרגה שנייה. אם אתה יודע משהו אחר, אשמח אם תעדכן אותי. תודה, שיר
שלום שיר,
את צודקת. אלא אם תוכלי להוכיח שגרת באנגליה לפחות שלוש שנים לפני שילדיך הגיעו לגיל 18.
בברכה,
דליה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום - בהחלט יש יותר אופציות היום בקבלת אזרחות מאשר שהיו בשנות ה1960. ניתן לפנות למשרד ונוכל לכוון אותך דרך המסלול האפשרי לקבלת אזרחות ...
המשך תשובה