שלום. קיבלתי refusal of entry clearance בעקבות בקשה לויזת spouse/settlement מהסיבות שהמסמך מהבנק לא היה מתורגם ותעודת המבחן באנגלית ששלחתי היה צילום במקום מקור. הגשתי ערעור והמסמכים הנדרשים נשלחו. האם יש מניעה ממני לנסוע לאנגליה כ- visitor בזמן שמטפלים בערעור? תודה מראש.
החוק שותק בנושא אבל הרשויות ממליצות לך בחום לא לנסות להכנס לבריטניה בלי ויזה אחרי סירוב. יש לך להגיש בבקשה לויזת מבקר. אבל הסיכוים שיתנו לך הם קטנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום שי, הכלל הוא שאם הוריך נולדו בבריטניה או באחת הטריטוריות של בריטניה - הם יכולים להעביר את האזרחות לדור הבא. להורים שנולדו מחוץ לבריטניה מאוד קשה להעביר את האזרחות לילדיהם. בברכה, דליה...
המשך תשובה