לאבי שנולד בארץ תחת המנדט הבריטי ב-1933 היה דרכון בריטי

משרד עו"ד דליה סקלאר
מנהל/ת הפורום: משרד עו"ד דליה סקלאר  
חייגו אליי 055-4532736
חזרה לפורום



עכשיו בפורום
עוד שאלות ותשובות שנענו
האם בתי זכאית גם לדרכון בריטי?
פורום דיני אנגליהעו"ד דליה סקלאר
עו"ד דליה סקלאר

שלום רב, משום שנולדת מחוץ לבריטניה אינך יכולה להעביר את אזרחותך לילדיך. כמו כן, השנה שבילית בבריטניה לא מספיקה כדי שתוכלי להרוויח את הזכות להעביר את אזרחותך לילדיך. דליה...

המשך תשובה
למעלה