אמי אזרחית בריטית עקב היותה בת לאזרחית בריטית אמי לא גרה שם מעולם אלא רק סבתא שלי האם אני זכאי לאזרחות אשמח לתשובתך
שלום,
דיני האזרחות הבריטים סבוכים ומורכבים והתשובה לשאלתך תלויה בנסיבות בהן קיבלה אמך קיבלה אזרחותה, בתאריכים, במעמדה המשפחתי ולא פחות חשוב מכך בשנה בה נולדת ובגילך.
למשרדנו הכלים, היכולת והניסיון לסייע לך ולבחון עמך את זכאותך לאזרחות ולדרכון בריטיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ישראל, אם אמך נולדה באנגליה, אז השאלה באיזו שנה היא נולדה. אם היא נולדה לפני 1983 התשובה היא שאכן יש זכאות. במידה ונולדה אחרי 1983 השאלה היא היכן נולדו ההורים שלה. בברכה, דליה...
המשך תשובה