שלום, אמי נולדה בשנת 1948 בשטח קפריסין לאחר שאוניית המעפילים עליה היו הוריה נשלחה לשם. אביה אמר לה בעבר שייתכן וקיימת לה זכאות לדרכון בריטי. האם יש אמת בדברים? היא בעלת נתינות ישראלית בלבד מאז ומעולם. ובאם יש בסיס לדבר האם אפשרי שזכאות מסוג זה תועבר לילדים? תודה
לא. היא לא יכולה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליאור שלום - אם יש לבעלך הוכחות של יותר מ-3 שנים שהייה - יש אפשרות לפי החוק להוציא אזרחות למרות שהוא לא נולד שם. שלחי לי מייל ואני אשמח להיות איתך בקשר ישירות לגבי התהליך. בברכה, ...
המשך תשובה