בתי נולדה בלונדון בינואר 99 בזמן ששהינו שם עקב עבודה. לנו - ההורים שלה אין אזרחות בריטית. האם היא זכאית לאזרחות ?
לצערי ילד שנולד בבריטניה אחרי שנת 83' אינו זכאי לקבל אזרחות לפי זה שנוחד בתוך המדינה והוא לוקח את האזרחות של ההורים שלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלעד שלום, בכדי לענות על שאלתך יש צורך לדעת כיצד קיבלת את אזרחותך. אם אתה יליד בריטניה - ילדיך זכאים, וזאת כל עוד אתה עומד בקריטריונים. אם קיבלת את האזרחות מהוריך - ניתן להעביר את האזרחות לילדיך,...
המשך תשובה