שלום, ברשותי דרכון בריטי מירושה. עברנו לאנגליה לפני כחצי שנה ואני רוצה להוציא לבת שלי שנולדה בישראל ויזה שתהיה חוקית. מה שם הטופס שאותו צריך למלא? תודה מראש
שלום נטע,
אני ממליצה שגישי בקשת אזרחות לביתך לאחר שהיא חיה באנגליה 3 שנים לפחות, כי רק ככה היא תזכה בזכות להעביר את האזרחות לילדיה בעתיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום שמואל, כל מי שנולד באנגליה לפני 1983 זכאי לאזרחות בריטית. במידה שיש לך תעודת לידה בריטית ואת הדרכון הישן, משרדנו יוכל לעזור לך. אנא צור איתנו קשר. דליה...
המשך תשובה