שלום. סבתי הבריטית המשיכה להתגורר בברקשייר כל חייה. לאחרונה היא נפטרה הורישה לנו את הרכוש ואת הבית שגרה בו. האם יש מסי ירושה בבריטניה? האם הם חלים גם על אנשים שלא גרים בה? תודה מראש, מייקל
שלום מייקל - יש מס ירושה בבריטניה וזה חל על העזבון ולא על היורשים. זה לא משמעותי מאיפה היורשים מגיעים.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום טל, מדובר בתיק מסובך. נראה כי הוריך לא היו נשואים כחוק כפי שאמרת. משמעות הדבר היא שאתה לא זכאי לאזרחות מלידה. יש להירשם ולבחור במסלול אחר - התהליך ארוך יותר ומסובך יותר. אנא צור אתנו קשר לפרטי...
המשך תשובה