שלום, נולדתי ב-1976 במהלך שהות של הורי בשליחות מטעם שירותו הצבאי של אבי. האם אני זכאי לדרכון בריטי? תודה
ערן שלום,
מאחר וההורים שלך היו בשליחות מטעם מדינה זרה (ישראל), והסטטוס שלהם הייתה בטור דיפולמט - אינך זכאי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום- כל עוד טרם התחתנתם- אתם מחויבים להוכיח שגרתם יחד לפחות שנתים. יחד עם זאת החוק מאוד קשה היום לזוגות לעבור לבריטניה ויש תנאים פיננסים מסובכים. אני ממליצה לכם להתקשר למשרד ולקבוע פגישת יעוץ מסודר כ...
המשך תשובה