היי..:) יש סיכוי גדול שבשנתיים הקרובות אני אלמד תואר ראשון בלונדון מאחר ואני לא שייכת לאיחוד האירופי אני אלמד שם על בסיס ויזת סטודנט הבנתי שבשביל לקבל אזרחות בריטית אני אצטרך לחיות בבריטניה באופן חוקי ועל בסיס ויזה מסויימת למשך חמש שנים ורק אחר כך אהיה זכאית לאזרחות האם ויזת סטודנט נחשבת? בהנחה שאני אלמד שם האם שנתיים כסטודנטית בבריטניה יוחשבו כחלק מהחמש?
שלום אליה,
ראשית חשוב להדגיש כי קיים הבדל בין תושבות (Residency) לאזרחות (Citizenship).
נכון להיום, קיים בבריטניה הליך בו ניתן, בהתקיים תנאים מסויימים, להגיש בקשה לתושבות לאחר חמש שנות שהיה חוקית.
קיימת רשימה סגורה של אשרות מהן ניתן "להשתדרג" למעמד תושבות, למרבה הצער אשרת לימודים אינה נמנית ברשימה זו.
בברכה,
עו"ד דליה סקלאר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלעד שלום, בכדי לענות על שאלתך יש צורך לברר מה הסטטוס בו אתה רשום ברשויות בבריטניה. האם אתה רשום כאזרח בריטי או כנתין בריטי? ככלל ניתן לחדש דרכון לשני הסטטוסים, אך ההליכים שונים, כשהליך הוצאת דר...
המשך תשובה