שלום רב. בעלי הוא בריטי במקור אבל אנחנו גרים בארץ. נקלענו למצב בריאותי מסוים, ולפי בדיקה שערכנו, בבריטניה הוצאות הטיפול יהיו מועטות יותר. אנחנו לא גרים שם כבר למעלה מעשר שנים. האם נוכל ליהנות ממערכת הבריאות הבריטית? תודה, אביבית
יש לכם לפנות ישירות לרופאי ולבדוק תנאי קבלה - בדרך כלל זה מגורים מקומים ע"י הסכם שכירות או רישום בעירייה (COUNCIL)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על סמך המסמכים האל נראה כי אין זכות להוציא אזרחות בריטית שכן המדינות שהיו בשליטת בריטניה כגון עדן, נתנו אזרחות שונה מהמוכרת כיום הנקראת "אזרחות מעבר לים" או תעודת נתינות. את יכולה לקרוא על ה...
המשך תשובה