אמי נולדה באנגליה ועלתה לארץ ב 1960. אני נולדתי ב 1962. 2 ילדי נולדו בארץ ב 1990 ו 1993. שאלותי היא: האם אני יכולה להוציא דרכון עבורי ובמה זה כרוך? האם ילדי יכולים להוציא דרכון? תודה איילה
שלום איילה
לתשובה שלך נדרשת יותר אינפורמציה. האם הורייך היו נשואים כשנולדת? יתכן דרך להגיש בקשה לאזרחות עבורך אבל מכיוון שניתנת אזרחות דרך הורשה, ילדייך ככל הנראה לא יוכלו להיות זכאים דרכך, האמא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רותם שלום, עצם העובדה ששאלו אותך שאלות מעידות על חשש כלשהו אצל הרשויות. יכול מאוד להיות כי בעתיד יהיו קשיי כניסה. בברכה, עו"ד דליה סקלאר...
המשך תשובה