אבי נולד באנגליה ב1961 ומעולם לא הוציא את האזרחות שלו. האם הוא אכן זכאי? במידה וכן, האם גם אני זכאי? [אני בן 23, ויש לי אחות מתחת 18]
יכול להיות שזה אפשרי, נצטרך לבדוק את ההוכחות. יכול גם להיות שאתה ואחיך יכולים לקבל אזרחות. האם ההורים שלך היו נשואים?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליאור שלום - אם יש לבעלך הוכחות של יותר מ-3 שנים שהייה - יש אפשרות לפי החוק להוציא אזרחות למרות שהוא לא נולד שם. שלחי לי מייל ואני אשמח להיות איתך בקשר ישירות לגבי התהליך. בברכה, ...
המשך תשובה