אבי נולד באנגליה ב1961 ומעולם לא הוציא את האזרחות שלו. האם הוא אכן זכאי? במידה וכן, האם גם אני זכאי? [אני בן 23, ויש לי אחות מתחת 18]
יכול להיות שזה אפשרי, נצטרך לבדוק את ההוכחות. יכול גם להיות שאתה ואחיך יכולים לקבל אזרחות. האם ההורים שלך היו נשואים?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל שלום, מדבריך נראה כי את זכאית לאזרחות בריטית. למשרדנו הידע, היכולת והנסיון לעזור לך בבקשתך. את מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו. בברכה, עו"ד דליה סקלאר...
המשך תשובה