אימי ילידת גלזגו 1913, עלתה ארצה ב1948,לא ידוע אם האריכה את אזרחותה.ברשותי הדרכון הישן שלה.האם יש אפשרות לקבל אזרחות בריטית לדור שני או שלישי ?
שלום רפי,
בהחלט יש אפשרות, אך יש לבחון כל מקרה לגופו.
אשמח אם תפנו אלינו ונוכל לסייע לך בתהליך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלעד שלום, בכדי לענות על שאלתך יש צורך לברר מה הסטטוס בו אתה רשום ברשויות בבריטניה. האם אתה רשום כאזרח בריטי או כנתין בריטי? ככלל ניתן לחדש דרכון לשני הסטטוסים, אך ההליכים שונים, כשהליך הוצאת דר...
המשך תשובה