אחי התגורר באנגליה ונפטר לאחרונה. בצוואה שלו הוא ציין אותי כיורשת של חלק מהנכסים, אני גרה בישראל ואין לי אזרחות בריטית. אשמח להבין מהו התהליך לקבלת הירושה באנגליה האם אני צריכה לפתוח הליך משפטי שם, או שניתן להסדיר את זה דרך עורך דין מישראל. בנוסף, האם לשלם מס ירושה באנגליה?
כן - יש צורך בפתיחת הליך משפטי באנגליה.
כמו גם- קיים מס ירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במידה ומדובר אזרח שיש לו זכאות לדרכון בריטי, יש לפנות לאתר: www.gov.uk - ניתן לבקש דרכון חדש דרך האתר של משרד האוכלוסין של בריטניה....
המשך תשובה