שלום רב, יש לי דרכון בריטי ונולדתי בארץ. אימי ילידת אנגליה. קראתי כי ילדי יכולים לקבל אזרחות בריטית כצאצאים דור שני ותיקון חוק אפליה מינית משנות ה-80, אני נולדתי ב1976 ונרשמתי במשרד הפנים ב-1981. הבנתי כי המקרה שלי הינו חריג בו אני זכאי להוריש אזרחות אנגלית לילדי. תודה
שלום
נא להקשר למשרד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
Hila - - your children can get a passport - you unfortunately, wont be eligible unless you get a spousal visa to live there first. Good Luck, Daliah Sklar...
המשך תשובה