בני נולד באנגליה בשנת 1988 כאשר בעלי ואני גרנו שם . בעלי עבד והייתה לו אשרת עבודה אבל לא הגשנו בקשה להתאזרחות ועזבנו את אנגליה להולנד אחרי שנתיים . האם בני יכול להוציא דרכון אנגלי ? האם הוא יכול לגור שם ולבקש אחרי מספר שנים לקבל אזרחות אנגלית בגלל שנולד באנגליה? כמה שנים הוא צריך לגור שם כדי לקבל אזרחות ואם בכלל . תודה דידי
דידי שלום,
ילד יכול לקבל אזרחות בריטית כאשר הוא נולד באנגליה להורה בריטי.
אם הוא מתגורר בבריטניה וברצונו להתאזרח, עליו להתגורר שם במשך 6 שנים עם ויזת עבודה.
ישנם פטורים עבור חוק זה , תוכלי ליצור קשר עם המשרד שלנו על מנת לקבל ייעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אפרת שלום, מנתוני שאלתך נראה כי יש בסיס לקבל אזרחות. יחד עם זאת ישנן דרישות נוספות העלולות להקשות ואף לשלול זכאות כלשהי לאזרחות. נא צרי קשר עם המשרד כדי לקבל ייעוץ ולדעת האם את זכאית. בברכה, ...
המשך תשובה