שלום, לאחרונה קיבלתי הודעה על התליית רשיון הנהיגה שלי. התאריך בו ההתלייה נכנסה לתוקף הוא התאריך בו סיימתי בהצלחה את הקורס הנדרש... האם ההתלייה מבוטלת אוטומטית??
אריאלה שלום,
אם סיימת את הקורס ויש בידך אסמכתא, גשי למשרד הרישוי וקבלי רישיון נהיגה או אישור בעל"פ על הסרת ההתלייה.
לא הייתי ממשיך לנהוג בטרם בררתי את העניין מול פקידת הרישוי.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמיר שלום, 1- בוודאי שניתן להתכונן ואף רצוי ברוב המקרים. 2- לצערי לא ניתן לעשות זאת בשיטת השלט הרחוק. 3- אי לכך, אני מזמין אותך למפגש הכנה במשרדי. בברכה, מנהל פורום המכון הרפואי, עו"ד דורון ויגל...
המשך תשובה