לאחר מקרה של נפילה בבית, שהרופא טוען בדוח סיכום אשפוז כי היה פרכוס לאחר הנפילה שבפועל לא היה - ראו אותי אנשים. בהמלצות הרופא הוא קשם כי הנהיגה האסורה - האם באופן אוטומטי נשלל לי הרישיון?
צחי שלום,
1- הנוירולוג שלך יכול להמליץ לא לנהוג.(הוא אינו המחליט כי אם רשות הרישוי לאחר שתקבל את המלצת המרב"ד).
2- במידה והמקרה ידווח תצטרך להציג מסמכים עדכניים אודות מצבך וכן תצהיר.
*תוכל ליצור קשר ישיר
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לשואלת, 1- תידרשי לעבור בדיקה פסיכיאטרית במכון הרפואי. 2- אין ביכולתי לקבוע דרישות ספציפיות כי לא נחשפתי לתיקך הרפואי. אך בגדול דרושה יציבות נפשית, טיפול קבוע ועוד * לכל הבהרה או ייעוץ ספציפי ...
המשך תשובה