צהריים טובים ! הוזמנתי למרב"ד פעם נוספת לנרקולוג לאחר שסיימתי את כל הבדיקות הנדרשות , אני הייתי בשלילה בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול , מוטב לציין שהעבר הפלילי שלי נקי ,השאלות שלי הן : 1. מהן הבדיקות אשר עורך הנרקולוג 2. לא חויבתי בתשלום נוסף האם בכל זאת ייתכן שאני יידרש לתת שתן ?
מתן שלום,
1- בדיקה קלינית המבוססת על שיחה.
2- לא תידרש לתשלום נוסף בגין בדיקה זו.
3- במידה ותשלח לבדיקות שתן תידרש לתשלום נוסף ע"ס 218 ש"ח.
בהצלחה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הגר שלום, 1- לפי התיאור שמסרת בהחלט יש סבירות גבוהה שתדרשי להמציא מסמכים רפואיים למרב"ד לצורך בדיקת כשירותך לנהיגה. 2- במידה ותקבלי פנייה מהם תוכי להתייעץ איתי שוב. בברכה, מנהל פורום המכון הרפואי,...
המשך תשובה