רקע: לפני 8 שנים בצבא, נרדמתי על ההגה. עשיתי בדיקות של מעבדות שינה, יצא היפרסומניה ופסלו לי את הרשיון. לאחר מכן עשיתי בדיקות חוזרות יצא תקין והחזירו לי את הרשיון. עכשיו הגיע מכתב לעשות שוב. זה תקין?

שלום לשואל, 1- אינני יכול לענות באופן ספציפי - לשם כך אני צריך לבדוק האופן פרטני (אם תהיה מעוניין צור קשר) 2- יש מצבים בהם מבקש הבודק הראשון עוד השלמה של בדיקות. בברכה, מנהל פורום המכון הרפואי עו...
המשך תשובה