אני חולה במחלת האפילפסיה. האם יש סיכוי שיאשרו לי להוציא רישיון או שזה מקרה אבוד מראש? אם כן, האם קיימת פרוצדורה מיוחדת לכך?

שלום לשואל,
1- כל מקרה נבדק לגופו על פי מסמכים רפואיים.
2- ישנם הרבה חולי אפילפסיה שנוהגים ברכב פרטי.
3- על מנת להעריך את סיכוייך תוכל ליצור איתי קשר ישיר.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
עו״ד דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אור שלום, 1- אינני יכול לענות על השאלה מאחר וחסרים לי פרטים רבים וכן עיון בחומר הרפואי אודותיך. 2- באופן כללי המרב"ד יכול בהחלט לשלול כשירות לדגה קיימת. * מציע ייעוץ בארבע עיניים... בברכה, מנהל פ...
המשך תשובה