שלום רב, רציתי לבדוק מה הסיכוי שקיבלתי פסילת רישיון של המרב"ד בלי שבכלל זימנו אותי או הודיעו לי על כך? האם מדובר בטעות או שיש לברר מה פשר הפסילה ללא היידוע? תודה...

שלום רב,
1- התלייה כן תמיד
2- פסילה גם כן במידה ולא הופעת לבדיקה.
3- בהחלט שווה בירור
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי
עורך דין דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברק שלום, 1- בעתיד כשאקבל הסמכה להיות רופא של המרב"ד אוכל להחליט בתיק שלך האם לאשר או לא. 2- לעת עתה אני בסה"כ עו"ד שנלחם עבור לקוחתיו. 3- במידה וההחלטה תהיה שלילית תיצור קשר ואשמח לעזור. בהצלחה, ...
המשך תשובה