ורד שדות משרד עו"ד

ורד שדות משרד עו"ד

המלאכה 3 בניין א.ד שגיא 3 , קומה 5, משרד 36 , בנימינה (אזור הצפון)

משרד עו"ד ורד שדות עוסק בייצוג עובדים לרבות קבוצות עובדים גדולות בדיני עבודה, אפליה בעבודה, הטרדה מינית, זכויות אדם, עובדים זרים, פירוק חברות מטעם עובדים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת דין ורד שדות היא בוגרת תואר ראשון במשפטים של אוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בכלכלה של אוניברסיטת תל אביב, חברה בוועדת בית הדין לעבודה של לשכת עורכי הדין ומייצגת בבתי הדין האזוריים לעבודה ברחבי הארץ ובבית הדין הארצי לעבודה בירושלים.

 

את ניסיונה המקצועי המשמעותי בתחום דיני העבודה רכשה עוה"ד שדות בתחילת דרכה כעו"ד, בעבודה בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות תוך ייצוג בסכסוכי עבודה בכלל המשק ולאחר מכן ומאז שנת 1999 כעו"ד עצמאית פרטית וכבעלת חברת עורכי דין.

 

משרדה של עו"ד שדות עוסק בלעדית בדיני עבודה מזה 17 שנה, מאז פנתה לפעול כעו"ד עצמאית. עו"ד שדות עבדה בפרקליטות מחוז חיפה ובבית המשפט המחוזי בחיפה.

משרדה של עו"ד שדות ורד מעניק שירות בלעדי בתחומים:

 

✔ חוזה עבודה

✔ התפטרות והתפטרות בדין מפוטר

✔ אפליה בעבודה

✔ זכויות בפיטורים, שימוע לפני פיטורים, חובת השימוע וכללי הצדק הטבעי

✔ הטרדה מינית

✔ משפט העבודה הקיבוצי

✔ פירוק חברות מטעם עובדים

✔ עובדים זרים בחקלאות

✔ פיטורים שלא כדין

✔ עבודת נשים

✔ ייצוג בתיקים קבוצתיים של דיני עבודה כנגד מדינת ישראל וחברות מובילות במשק

✔ ייצוג בתיקי ערעור על פסקי דין של בתי הדין האזוריים לעבודה ועוד. 

 

עו"ד שדות מייצגת גם מעסיקים ומעניקה ייעוץ משפטי מחוץ לכתלי בית הדין וליווי משפטי עם מעסיקים במטרה לייתר הליכים משפטיים פורמאליים בין כתלי בית הדין. בזכותה עומדים מספר תקדימים חשובים בתחום.

 

 

 

 

 


 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 02/08/2020

    עו"ד מקצועית ויעילה, מכירה את העבודה מצוין ומעדכנת בזמן אמת על כל התרחשות.
     

  • 19/02/2020

    ורד נהדרת וחריפה. שמחתי שייצגה אותי ועוד יותר מתוצאות עבודתה בענייני.
     

  • 16/12/2019

    תודה רבה על הייעוץ המהיר
     

  • 15/09/2019

    תודה רבה על הייעוץ המהיר
     

  • 12/02/2017

    תודה על ייעוץ מקצועי, מהיר וענייני!
     

מאמרים מאת ורד שדות משרד עו"ד
שאלות ותשובות מפורום זכויות עובדים | התאגדות עובדים - ורד שדות משרד עו"ד
ג`קי שאל/ה:
מהי הזכאות לפיצויי פיטורין לפני פרישה
16 צפיות

אני בן 73 ועדיין עובד במשרה מלאה. אני מתכנן לפרוש . במקרה כזה האם אהיה זכאי לפיצויי פיטורין ?

ורד שדות עו"ד
ורד שדות עו"ד

מהי הזכאות לפיצויי פיטורין לפני פרישה
אם ישנה הפרשה לפיצויים לקרן הפנסיה- אזי הזכאות היא בהתאם להפרשה - האם היא 6% או 8.33%; אם אין הפרשה-זכאות לפ"פ מלאים, לאחר התפטרות בדין מפוטר מחמתפרישה לגמלאות

מתעניין שאל/ה:
פיטורין ללא שימוע לאחר חודשיים עבודה
34 צפיות

עבדתי כמעט חודשיים בחברה, והמעסיק ללא כל הודעה מוקדמת קרא לי רבע שעה לפני סיום העבודה והודיע לי לא לבוא יותר ללא שום הסברים, כמובן שמדובר בהליך לא חוקי שהמעסיק לא הזמין אותי לשימוע לא בע’’פ ולא בכתב, וגם בעת הפיטורין לא קיבלתי שום מכתב ולא כל הסבר על הסיבה לפיטורין. שלחתי לו מכתב אזהרה לפני פנייה לבית משפט לענייני עבודה ע’’כ שהוא התנהג באופן לא חוקי, הוא הזמין אותי לפגישה, ואני רוצה לדעת מה גובה הפיצויים שאני יכול לדרוש ממנו, אני הוסיף מעט רקע, הייתי בעבודה מסודרת לפני כן שהרווחתי כמעט פי שניים, אבל בתחום שהרבה פחות התחברתי, והמעסיק שפיטר אותי שיכנע אותי לעבור ולעבוד אצלו ולהתמחות בתחום שאני הרבה יותר מתחבר, על אף שמדובר בסכום נמוך בהרבה מהעבודה הקודמת, ובשבילי זה יכול להשתלם כדי לקבל שנות וותק בתחום, מה שקרה שעכשיו שהוא פיטר אותי נשארתי ללא כל עבודה, כי בעבודה הקודמת בגין עזיבתי כמובן נעכרו הייחסים בני לבין המעסיק, וכן אני נשוי עם 4 ילדים, שאלתי מהו גובה הפיצויים בשקלול כל הפרטים, שזה הליך שאינו חוקי, הצער והנזק שנגרם לי מחמת אותו ההליך, מהו הסכום שאני יכול ורשאי לדרוש ממנו?

ורד שדות עו"ד
ורד שדות עו"ד

פיטורין ללא שימוע לאחר חודשיים עבודה
למרבה הצער מאחר שמדובר היה בעבודה בת שבועיים בלבד, אזי פיטורים ללא שימוע, מבלי שראיתי את הסכם העבודה שחתמת עליו, יזכו אותך לכל היור בפיצוי של חודש / חודש וחצי, וגם זה אחרי תביעה בביה"ד עבודה שאני לא ממליצה לך להסתייע בה בעו"ד, מבחינת הכדאיות הכלכלית.

ורד שדות משרד עו"ד
פניה ישירה אל ורד שדות משרד עו"ד

למעלה