ורד שדות משרד עו"ד

ורד שדות משרד עו"ד

המלאכה 3 בניין א.ד שגיא 3 , קומה 5, משרד 36 , בנימינה (אזור הצפון)

משרד עו"ד ורד שדות עוסק בייצוג עובדים לרבות קבוצות עובדים גדולות בדיני עבודה, אפליה בעבודה, הטרדה מינית, זכויות אדם, עובדים זרים, פירוק חברות מטעם עובדים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת דין ורד שדות היא בוגרת תואר ראשון במשפטים של אוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בכלכלה של אוניברסיטת תל אביב, חברה בוועדת בית הדין לעבודה של לשכת עורכי הדין ומייצגת בבתי הדין האזוריים לעבודה ברחבי הארץ ובבית הדין הארצי לעבודה בירושלים.

 

את ניסיונה המקצועי המשמעותי בתחום דיני העבודה רכשה עוה"ד שדות בתחילת דרכה כעו"ד, בעבודה בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות תוך ייצוג בסכסוכי עבודה בכלל המשק ולאחר מכן ומאז שנת 1999 כעו"ד עצמאית פרטית וכבעלת חברת עורכי דין.

 

משרדה של עו"ד שדות עוסק בלעדית בדיני עבודה מזה 17 שנה, מאז פנתה לפעול כעו"ד עצמאית. עו"ד שדות עבדה בפרקליטות מחוז חיפה ובבית המשפט המחוזי בחיפה.

משרדה של עו"ד שדות ורד מעניק שירות בלעדי בתחומים:

 

✔ חוזה עבודה

✔ התפטרות והתפטרות בדין מפוטר

✔ אפליה בעבודה

✔ זכויות בפיטורים, שימוע לפני פיטורים, חובת השימוע וכללי הצדק הטבעי

✔ הטרדה מינית

✔ משפט העבודה הקיבוצי

✔ פירוק חברות מטעם עובדים

✔ עובדים זרים בחקלאות

✔ פיטורים שלא כדין

✔ עבודת נשים

✔ ייצוג בתיקים קבוצתיים של דיני עבודה כנגד מדינת ישראל וחברות מובילות במשק

✔ ייצוג בתיקי ערעור על פסקי דין של בתי הדין האזוריים לעבודה ועוד. 

 

עו"ד שדות מייצגת גם מעסיקים ומעניקה ייעוץ משפטי מחוץ לכתלי בית הדין וליווי משפטי עם מעסיקים במטרה לייתר הליכים משפטיים פורמאליים בין כתלי בית הדין. בזכותה עומדים מספר תקדימים חשובים בתחום.

 

 

 

 

 


 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 02/08/2020

    עו"ד מקצועית ויעילה, מכירה את העבודה מצוין ומעדכנת בזמן אמת על כל התרחשות.
     

  • 19/02/2020

    ורד נהדרת וחריפה. שמחתי שייצגה אותי ועוד יותר מתוצאות עבודתה בענייני.
     

  • 16/12/2019

    תודה רבה על הייעוץ המהיר
     

  • 15/09/2019

    תודה רבה על הייעוץ המהיר
     

  • 12/02/2017

    תודה על ייעוץ מקצועי, מהיר וענייני!
     

מאמרים מאת ורד שדות משרד עו"ד
שאלות ותשובות מפורום זכויות עובדים | התאגדות עובדים - ורד שדות משרד עו"ד
אירה שאל/ה:
סירוב לשנות את תחנת האיסוף לעבודה
98 צפיות

שלום, הוריי עברו להתגורר בשכונה חדשה. לדברי מארגני ההסעות מהעבודה - הם לא נכנסים לשכונה הזו והורי יצטרכו לעשות חתיכת הליכה לכביש הראשי. שאלה - האם מותר למארגני הסעות מבחינת חוק להגיד דבר כזה? כמה מטר מהבית ההסעה מחויבת לאסוף את העובד??? אודה מאוד לתשובה,

ורד שדות עו"ד
ורד שדות עו"ד

סירוב לשנות את תחנת האיסוף לעבודה
שלום רב, אין לכך כללים, הכללים מדברים רק על תשלום דמי נסיעה והכללים בהקשר זה. אני לא בטוחה שניתן לחייב מעסיק לאסוף את העובד ממש מביתו, לדעתי מסלול הנסיעה הוא בגדר פררוגטיבה של המעסיק להחליט מאין לאסוף והאם לשנות את תחנת האיסוף.

קובי שאל/ה:
עובדת משק בית שנשארת הרבה שעות ונתפסה לא עובדת
62 צפיות

שלום, יש לנו עוזרת שאיתנו כבר 15 שנה ובאה פעם בשבוע ל 6 שעות. אנחנו משלמים לה פנסיה, ביטוח לאומי, ימי מחלה, חגים אם יוצא באותו יום שהיא אמורה לבוא וכו`. בשנה האחרונה היא הולכת אחרי 8-9 שעות וחשדנו שמשהו לא תקין. התקנו מצלמה בבית והודענו לה שיש מצלמות בבית. בצילומים אנחנו רואים שבשלוש שעות הראשונות באופן קבוע היא לא עובדת או מנקה דברים שלה שהיא הביאה מהבית. בנוסף ראינו שלפעמים היא אומרת שהיא ניקתה דברים מסויימים למרות שלא. הגדרנו לה יום עבודה של 6 שעות וככה אנחנו משלמים לה. היא איתנו המון שנים ובגדול לא אכפת לנו שהיא לוקחת את הזמן. לא התעמתנו איתה על מה שראינו במצלמות. האם היא יכולה בעתיד לתבוע אותנו על שעות נוספות?

ורד שדות עו"ד
ורד שדות עו"ד

עובדת משק בית שנשארת הרבה שעות ונתפסה לא עובדת
אכן יכולה לתבוע על שעות נוספות, ומכיוון שאין לכם שעון נוכחות (וזה אך טבעי...), אתם תהיו חשופים לתשלום של 60 ש"נ בחודש או שיסתמכו על הרישום שלה. אני חושבת שעליכם להבהיר לה שזה מה שראיתם במצלמות, ושאתם מבקשים להקפיד על השעות שהוגדרו ועל עבודה בשעות אלה בניקיון הבית שלכם. עוד אני ממליצה לשמור את הסרטים הכי טוב בגיבוי ממוחשב, ולתעד בסרט את הפגישה שבה תודיעו לה על הממצאים. חשוב שהכל יהיה מתועד למקרה בהיא אכן תתבע, החשיפה היא עצומה ולכן צריך להתייחס אל האירוע כאילו היא עומדת להגיש תביעה..

ורד שדות משרד עו"ד
פניה ישירה אל ורד שדות משרד עו"ד

למעלה