כמה זמן בערך לוקח עד שמזמינים אותי אחרי שהעברתי למכון הרישוי? ואיזה בדיקות אני אמור לעבור?
חיים שלום,
1-תקופת זמן בת 3 חודשים בהחלט מקובלת.
2- אינני יכול לענות מחוסר ידיעה לסיבת ההפנייה.(פיזיולוגי, נפשי, התנהגותי).
בברכה,
מנהל פורום תעבורה
ומנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום, 1- התשובה היא כן. זה נקרא עפ"י החוק התלייה וניתן בהחלט לפסול עד גמר הבדיקות ו/או הבירור בפרט שיש דיווח "חם" מרופא או מביה"ח. בברכה, מנהל פורום המכון הרפואי, עו"ד דורון ויגלר...
המשך תשובה