שלום, לאחרונה הציעו לי להצטרף לשותפות עסקית, בעקבות מומחיות שלי במוצר החברה. אני לא אמור להשקיע כסף בחברה אלא להיות על תקן השותף ה"מומחה". השאלה מה אני אמור לבקש? איזה אחוז רווח הוא הגיוני במצב כזה? ואלו הגנות עליי לבקש בשביל לא ליפול חלילה, אם החברה קורסת. אודה על תשובה, אביעד שלום, לאחרונה הציעו לי להצטרף לשותפות עסקית, בעקבות מומחיות שלי במוצר החברה. אני לא אמור להשקיע כסף בחברה אלא להיות על תקן השותף ה"מומחה". השאלה מה אני אמור לבקש? איזה אחוז רווח הוא הגיוני במצב כזה? ואלו הגנות עליי לבקש בשביל לא ליפול חלילה, אם החברה קורסת. אודה על תשובה, אביעד
שלום אביעד,
שיעור האחזקות שלך תלוי בגורמים שונים לרבות שווי העסק, תרומתך הייחודית לקידום העסק, השתתפות בהוצאות ועוד.
תשובה מלאה לשאלתך יכולה להינתן רק לאחר בחינת העסק ותרומתך.
בברכה,
גיא חדי, עו"ד
חדי ושות', משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא כל עסקה חייבת חוזה כתוב, אבל כשהדברים לא כתובים – הסיכוי למחלוקות עולה. הסכם מסודר עוזר להגן עליך, למנוע טעויות ולוודא שמה שסוכם אכן מתקיים. ...
המשך תשובה