שלום, אני עובדת כשכירה ולאחרונה לקחתי על עצמי פרויקט חד פעמי של כחודשיים בו אני מעבירה הדרכה בכתה. רציתי לדעת מה אני צריכה לעשות מול ביטוח לאומי ומול אני צריכה לעשות מול המעסיק? האם אני יכולה לעשות זאת לבדי או שאני צריכה לשכור רואה חשבון (מה שאני ממש ממש לא יכולה להרשות לעצמי כרגע..)? והאם יש לי דרך לחשב פחות או יותר כמה יורידו לי? תודה רבה!!
קשה להבין מהנתונים מה דרוש. בכל מקרה אני ממליץ שתפני ליועץ מס
צפריר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רנן שלום, בעיקרון , אין מניעה לרכוש מטילי זהב ו/או מטבעות זהב. בשל העדר פרטים, בין היתר על עיסוק החברה שלך, ומה כוונתך בהשקעה לטווח ארוך וכו` , לא ניתן לענות על שאלתך באופן בו נוסחה . להמשך יעוץ, ...
המשך תשובה