שלום אני אלמנה אמא לבן בן 11.אני רוצה להתחיל למכור דברים שאני עושה במלאכת יד ויצירות לקישוט. לשם כך אני רוצה לשכור מחסן קטן ומשם לעבוד.אמרו לי שאני צריכה לפתןח עוסק זעיר .מהם החוקים לגבי זה ומה לגבי מס ההכנסה בנידון תודה רבה מכל הלב על העזרה
תבדוק מול רו"ח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלה שלום, הקמת עסק למתן שירותי עריכה ספרותית ו/או לשונית ו/או תוכן, נדרש כמו כל עסק לפתוח תיק ברשויות המס, מע"מ ומס הכנסה. סביר להניח שתצרכי תעודות המעידות על השכלתך כעורכת על מנת להגיש הצעות לקבלת ...
המשך תשובה