שלום, ברצוני לפתוח בר נייד (במסיבות אירועים פרטיים וכו') מה אומר החוק? איך מקבלים רישיון לממכר אלכוהול?האם מותר למכור גם אוכל? ואיך זה עובד במעבר בין רשויות? תודה מראש

אסי שלום,
הקמת בר נייד ,מצריכה פנייה לרשות המקומית לצורך הגשת בקשה לרשיון עסק, על פי חוק רישוי עסקים לרבות פנייה למשטרה לצורך קבלת אישור. להמשך יעוץ הינך מוזמן לפנות למשרדי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חשוב להבין את סוג ההליףך, שלביו והחלטת בית המשפט בטרם מתן מענה לשאלתך. את מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה,ב דרכים המקובלות....
המשך תשובה