אז ככה : שכרתי עסק שמושכר כבר למישהו ויש לו חוזה עם בעלת הנכס ל10 שנים .. עשינו חוזה בכתב - בלי עורך דין ובעלת הנכס לא נכחה אך היא מודעת לכך.. אני נמצאת בעסק כבר שבועיים , האם ניתן לבטל את העסקה? האם זה חוזה חוקי ?
את בשכירות משנה. יש בעיה לבטל. יש לקרוא מה הוסכם בחוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מאור, במקרה שלא נרשם סימן מסחר, קיימות נסיבות בהן ניתן לתבוע בגין עוולת "גניבת עין" במקרה של העתקת שם העסק. לצורך בחינת קיומה של עוולה זו, יש לבדוק האם קיימת פגיעה במוניטין שצבר העסק והאם יש ב...
המשך תשובה