שלום, אני מעוניין להקים עסק שיאפשר ללקוחות שאין ברשותם חשבון בנק או אשראי להתחבר לשירותי תקשורת. מכיוון שהחברות תקשורת דורשות אשראי נותרים לקוחות שאין להם איך לקבל את השירותים,האם מבחינה משפטית זה בסדר שאני יגבה מהלקוחות מזומן ואשלם לחברת תקשורת באשראי שלי.כמובן שאאלץ לגבות מהלקוח שלי יותר מעלות המנוי בחברת התקשורת בכדי שישאר לי רווח..זה תקין משפטית?
משפטית כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רבקה, חשוב לברר תחילה באיזה אופן העסק מאוגד, האם מדובר בחברה בע"מ או בשותפות או בעוסק מורשה וכיוב`. כמו כן, האם יש לעסק גם סימן לוגו שעליו את מעוניינת להגן? דרך המלך הינה רישום סימן מסחר על ...
המשך תשובה