אני רוצה לפרסם מוצרים למכירה באינטרנט. עם זאת, אני לא רוצה להחזיק סטוקים בלתי נגמרים של הציוד אצלי במחסן. אני רוצה להחזיק מוצרים נבחרים ולהזמין ולמכור בהתאם להזמנות. האם אני צריך לדווח על כך כעסק? מדובר במכירה שתיעשה מהצד ולעיתים (לא במשרה מלאה).
התשובה בהחלט כן
אתה חייב לדווח על כך ולפתוח תיקים ברשויות המס כנדרש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום , חסרים פרטים , אולם נראה כי, כל עסק חייב דיווח למע"מ בנפרד. להמשך יעוץ הינך מוזמנת לפנות למשרדי לטלפון ...
המשך תשובה