לפני כשנה רכשתי חנות קטנה הנמצאת עם עוד כ-שלושה חנויות בקומת קרקע בבניין של 4 קומות בחיפה. הבנין קיים כמה עשורי שנים, ומאחורי הבנין קיים מבנה שירותים השייך לכל החנויות שבבניין, השירותים היו קיימים מאז שהבנין קיים כ- 50 שנה בערך אך הם לא רשומים בטאבו. כעת נזכרו שאר דיירי הבנין שהשירותים לא רשומים בטאבו והם תבעו את בעלי החנויות להרוס את השירותים ולהכשירו למטרה אחרת השייכת לבניין. אין אפשרות אחרת לבנות שירותים לחנויות מה החוק אומר לגבי שירותים הקיימים מזה 50 שנה המשמשים כ- 4 חנויות במשותף, והרצון של שאר דיירי הבנין לבטלו?
יש לבדוק האם השירותים לא רשומים. אני לא בטוח בדבר. יתכן כי רשומים בצורה אחרת, או נצתדו לנכס קרוב. יש לבדוק את העניין. לאיזה מטרה רוצים להכשיר? צריך הסכמה של הדיירים. יש לבדוק בצורה מעמיקה ורצינית בפגישת ייעוץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שירי, חשוב לברר תחילה באיזה אופן מנוהלת חנות המזכרות של אמך נכון להיום. האם במסגרת חברה בע"מ או עוסק מורשה? לגבי רישיון העסק - כיצד פעל העסק עד היום? האם פניתן עד כה לרשות המקומית לקבלת רישי...
המשך תשובה