אני מקבל דמי אבטלה, רוצה לפתוח במקביל עסק אשר לא ירוויח מין הסתם בחודשים הראשונים. אני גם מלווה כסף על מנת שאוכל לפתוח את העסק. האם אוכל לקבל את דמי האבטלה עד שהעסק יתחיל להרוויח? האם את הרווחים הראשונים בעסק אוכל למשוך כהחזר השקעה?
השאלה מופנית לרואה חשבון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ישי שלום, נראה כי בחרת שם מאוד דומה, ומאחר ומדובר בשני עסקים באותו תחום עלול להיות בלבלול בין שני העסקים. מומלץ להחליף שם על מנת למנוע חשיפה לתביעות בעתיד גם אם אין תחרות בין שניכם וגם אם הדבר נעש...
המשך תשובה