שלום רב. אני עובדת בתור שכירה ומאד מרוצה. לאחרונה קפצה לי הזדמנות לעבוד קצת מהבית. הבעיה היא שהעבודה היא פחות או יותר באותו התחום. האם עליי לדווח למעסיק או שאני רשאית לעשות מה שאני רוצה בזמן הפנוי (כל עוד אני לא לוקחת לקוחות וכדומה).
השאלה מה הסיכום עם המעסיק בענין או שאין סיכום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טל שלום, ניהול עסק בבית משותף עשוי להצריך היתר מיוחד מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה של הרשות המקומית , כל מקרה נבחן לגופו תלוי סוג העסק , מס` המשתתפים וכו` להמשך יעוץ הינך מוזמנת לפנות למשרדינו לטל...
המשך תשובה