שלום רב. אני עובד שכיר במשרה מלאה בניהול תיקי לקוחות. כמו כן, עשיתי בעבר קורס עיצוב אתרים. לאחרונה "נפלה עליי" הזדמנות לעצב אתר לחבר. עיצבתי לו והוא התלהב. קיבלתי עוד הצעות לעצב אתרים ואני שוקל לעשות את זה באופן פרטי. האם אני צריך לעשות תיאום מס עם העבודה השכירה?
בהחלט כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעל שלום, על מנת לפתוח עסק בבית לרבות קייטנה, נדרש לבדוק בין היתר מהו השימוש המותר בהיתר הבנייה האם רק מגורים ו/או שימוש מסחרי. בנוסף עליך לפתוח תיק ברשויות המס ולדווח על כל תקבול אותו את מקבלת בגין...
המשך תשובה