שלום לכם, אני עוסק מורשה שעוסק בתיווך. מסיבות שונות (עלויות גדולות ועוד...) איני יכול להשאיר את העסק פתוח ועליי לסגור אותו. הבעייה היא שמאחר שאני עוסק בתיווך, חתמתי על כמה הסכמי תיווך שבעתיד אולי יעניקו לי כסף. האם כשאסגור את העסק, אז ההסכמים האלה ייבוטלו אוטומטית ותבוטל גם זכאותי לעמלות עתידיות ולאפשרות של תביעות עתידיות מצידי? או שאהיה זכאי לכך גם אם סגרתי את העסק? בתודה מראש
נראה שתהיה זכאי לעמלות באם תעבוד ותפעל. אם תמשיך לעסוק בתיווך תהיה זכאי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רן שלום, נושא הפקעת מקרקעין הוא מורכב, ומצריך התייחסות ספציפית לתוכנית אשר ממנה נגזרת ההפקעה. באופן כללי , לרשות המקומית מוקנית סמכות בחוק להפקיע מקרקעין שיועדו ל"צורכי ציבור ", בשלב התכנוני משנים ...
המשך תשובה