שלום. לפני מספר חודשים פתחתי עסק ורשמתי אותו בתור עוסק פטור. לאחר פתיחת העסק הוצאת פנקס קבלות והשם הרשום עליו הוא שם העוסק. חברים ייעצו לי להנפיק פנקס קבלות עם גלופה קבועה אשר נושאת את שם העסקה. האם זה הכרחי מבחינת החוק והמיסים או שמדובר בשיקולי יעילות בלבד?
לא הכרחי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי שון, השאלה שלך מאוד חשובה כי תחום התכשיטים, במיוחד כשמדובר בזהב ויהלומים, מפוקח יחסית בישראל ויכול להיות עם השלכות משפטיות משמעותיות. הנה כמה דברים מרכזיים שאתה צריך לקחת בחשבון: 1. תקנון אתר...
המשך תשובה