שלום. לפני מספר חודשים פתחתי עסק ורשמתי אותו בתור עוסק פטור. לאחר פתיחת העסק הוצאת פנקס קבלות והשם הרשום עליו הוא שם העוסק. חברים ייעצו לי להנפיק פנקס קבלות עם גלופה קבועה אשר נושאת את שם העסקה. האם זה הכרחי מבחינת החוק והמיסים או שמדובר בשיקולי יעילות בלבד?
לא הכרחי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורן שלום , למכירת משקאות אלכוהוליים נדרש רשיון עסק ללא קשר לרישיון עסק לדוכן רוכלות לממכר כריכים . להמשך יעוץ הינך מוזמן לפנות למשרדי ...
המשך תשובה