לצערי לא הבנתי את תשובתך "כדאי לך". באם התכוונת שכדאי לי לפתוח "עוסק פטור", אשמח אם תוכל לייעץ מדוע כדאי? לאור העובדה שאפתח עסק באמצע שנה ולאור העובדה שאני עתיד לשלם הרבה מע"מ על הסחורה שאני רוצה למכור לצרכנים (יבואן טקסטיל). בכבוד רב, שי
שלוםפ שי. לא תצטרך לשלם מעמ ומנגד להזדכות עליו. לא כל עסק יכול להיות עוסק פטור, ודוקא טכסטיל כן רשאי להיות עוסק פטור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טל שלום , ניתן לנהל עסקים שונים תחת אותו עוסק מורשה, אולם רצוי לציין כל עסק בסדרת חשבוניות שונה על מנת שאפשר יהיה לייחד את ההכנסות וההוצאות לכל עסק, כי משם נגזר הרווח/או הפסד של הרווח. להמשך יעוץ ...
המשך תשובה