לא יודעת אם הגעתי לפורום הנכון. בכל אופן יש לנו עמותה, שמעוניינת לצאת בקמפיין תרומות בעיר מסויימת. כמובן, העמותה רשומה כחוק והכל מדווח. אנחנו מעוניינים להעמיד דוכני התרמה בצמתים מרכזיים. האם יש עם זה בעיה חוקית? האם צריכים אישורים קודם? אם כן - ממי? תודה מראש
בכל עסוק כולל התרמות במקום ציבורי יש להמציא אישורים מהגורמים הרלוונטיים.
פני לעריה /רשות מקומית הרלוונטית
בברכה,
עו"ד רו"ח לינדה שאכנזי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתי שלום , חסרים פרטים, על מהות האתר ותוכנו , אם ברצונך לא לחשוף פרטים על תוכן האתר וכו` אתה מוזמן לפנות למשרדי להמשך יעוץ לטלפון ...
המשך תשובה