שלום רב, אני רשום כעוק פטור(זעיר) במס הכנסה ובמע"מ. ברצוני להקים עסק בו אני מוכר מוצרים דרך האינטרנט. האם זה חוקי למכור מוצרים בצורת דרופ-שיפינג, כלומר להציע את המוצר למכירה באתר שלי, ולאחר שרוכשים אותו רק אז אני מספק אותו לקונה, כלומר המוצר לא נמצא אצלי באופן ממשי טרם מכירתו. אני נמצא בקשר עם ספק שמספק את המוצר והמוצר נמצא במלאי שלו, אך רק לאחר קניית המוצר ע"י קונה באינטרנט אני רוכש את המוצר מהספק ומספק אותו ללקוח שקנה דרכי? מה הפן החוקי אומר בעניין? תודה רבה מראש, אופיר
כל זמן שאתה פועל לפי החוק- קרי מספק את הסחורה לקונה ועומד בהתחיבות שלך כלפיו אין בעיה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

NDA (הסכם סודיות) נועד להבטיח שצד אחד לא יחשוף מידע של הצד השני. זה לא חובה אבל מאוד מקובל – בעיקר בשלבי מו"מ, פיתוח, או גיוס. כדאי לחתום, אבל חשוב להבין מה כתוב שם. ...
המשך תשובה