נעים מאד. סיימתי לאחרונה לימודי הנדסאי בנייה ועברתי את כל ההכשרות וההסמכות הדרושות. עכשיו אני מתחיל לעבוד באופן עצמאי בשיפוצים קלים. אני מעוניין להעסיק עובדים סינים או עובדים מהשטחים. האם אני יכול להעסיק אותם בתור עובדים חופשיים הנקראים לעבודה לפי פרויקט? אני לא רוצה שיהיו יחסי עובד מעביד ביני לבין העובדים אבל הם לא יכולים להנפיק לי חשבוניות עבור עבודתם. האם אפשר למצוא פיתרון משפטי לזה?
אתה צריך לקבל רישיון/אישור להעסקת עובדים ואז ניתן להנפיק תושי שכר כדין.
נשמח לסייע
לינדה אשכנזי רו"ח עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שרה, משאלתך עולות שתי סוגיות שונות: האחת, המשך התנהלות החברה לאחר פטירת בעל המניות; והשניה - המשך ניהול חשבון החברה בבנק. בעניין הראשון, חשוב לבדוק את הוראות תקנון החברה לעניין פטירת בעל ...
המשך תשובה