שלום לך, בהמשך לשיחתנו, שאלתי את העירייה בקשר לפתיחת צהרון אצלי בבית. והם ענו לי כך: "צהרון אינו טעון בחובת הפעלתו ברשיון לניהול עסק עפ"י חוק רישוי עסקים" מה זה אומר לגביי? ואיך להמשיך להתקדם מכאן?
תשאלי מהם האישורים הנדרשים ע"י העיריה לפתיחת צהרון. במקביל תבררי האם יש התנגדות שכנים לענין במידה ויש שכנים הגרים בסמיכות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מורן, יש לערוך בירור במשרד העבודה בדבר אפשרות הסבת התעודה שלך ומהם התנאים הנדרשים על ידם לצורך ביצוע ההסבה. אשר להסכם שותפות בין בני זוג, אכן מדובר בהסכם חשוב, במיוחד לאור יחסי המשפחה השוררי...
המשך תשובה