שלום. בעלה לשעבר של סבתי נפטר עקב גזזת. היא זכאית לפיצוי? (מאז התחתנה עם סבי שלאחרונה גם נפטר). האם רלוונטי לדרוש פיצוי לאחר כל כך הרבה זמן?
שלום רב,
תביעת שאירים לאלמנה שבעלה נפטר כתוצאה ממחלה מוכרת על פי החוק אשר נישאה מחדש אינה רשאית וזכאית לקבלת פיצויים על פי החוק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אלין בשבועות האחרונים נשלחו מכתבים רבים לאלמנות/אלמנים של נפגעי הגזזת המודיעים להם שניתן להגיש תביעת שאירים לפי החוק. לצערי המכתב אינו מפורט וברור דיו ולכן נוצרה אי בהירות רבה. תביעת שאירים לפי...
המשך תשובה