שלום, אמי עברה מספר טיפולי הקרנות כשהיתה בת 9 לאחר שהגיעה לארץ ממרוקו. יש לה עדיין צלקות גדולות וקרחות באזורים של הטיפול. לפני שנה אובחנה עם אלצהיימר ומצבה הולך ונהיה רע. האם אני יכול לתבוע בשמה פיצויים כנפגעת גזזת?
שלום גבי,
לצערי מחלת האלצהיימר אינה מחלה מוכרת על פי חוק הגזזת,אבל אם אמך לא הגישה עד היום תביעה בגין הצלקות והקרחות מהן היא סובלת מילדותה אני ממליצה להגיש בהקדם תביעה לעניין זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אלין בשבועות האחרונים נשלחו מכתבים רבים לאלמנות/אלמנים של נפגעי הגזזת המודיעים להם שניתן להגיש תביעת שאירים לפי החוק. לצערי המכתב אינו מפורט וברור דיו ולכן נוצרה אי בהירות רבה. תביעת שאירים לפי...
המשך תשובה